Angela & Erik

2009: SOUTH-AMERICA
2009: BALTIC SEA....?
2008-2009: SPAIN - MALAGA
2008-2008: USA/CANADA
2007-2008: SPAIN - SEVILLE
2006-2007: WORLD BIKE TOUR

04 March 2006

REISSCHEMA

Ja, op 4 april 2006 begint onze wereldreis. Wij vertrekken met een vrachtschip met passagiersaccomodatie vanuit Antwerpen en varen via Liverpool naar Chester (bij Philadelphia) aan de oostkust van Amerika, waar wij op 16 april hopen aan te komen.
Wij willen via de Amerikaans-Canadese grens naar de westkust van Amerika fietsen, want onze vertrekdatum vanuit Los Angelos naar Nieuw-Zeeland is op 8 oktober 2006, wederom met een vrachtschip. Als alles goed verloopt, komen wij op 22 oktober 2006 in Tauranga in Nieuw-Zeeland aan.
Tot zover ligt onze reis vast.
De verdere planning is als volgt:
half december 2007: naar Australie
begin februari 2007: naar Indonesie, Vietnam??, Cambodja??, Laos??, Thailand, Maleisie
half mei 2007: naar Turkije
half september 2007: alweer terug in Nederland!
Wellicht interessant voor de fietsers: het plan is ongeveer 425 dagen te fietsen met een gemiddelde van 75 km per dag; wij zijn dus voornemens z'n kleine 32.000 km per fiets af te leggen.

PS Starting from our stages in New Zealand: English summeries as well!!

17 Comments:

  • At Sunday, 05 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Wij wensen jullie uiteraard een hele goede reis en we zullen julie op de voet volgen vanuit s-Heerenberg

     
  • At Wednesday, 08 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Beste mensen,

    Een hele goede maar vooral plezierige reis.

    Jacqueline Visschers

     
  • At Wednesday, 08 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    helemaal per (vracht)schip over de oceaan! En dat terwijl er toch gewoon vliegtuigen zijn.
    je kunt wel zien dat jullie tijd "over" hebben.

    maar... remember the Titanic ! ;-)

    Jullie reisprogramma ziet er geweldig (en spannend) uit.

    have fun.

    ik zal jullie avonuren (met enige jaloezie) volgen !

    Rico

     
  • At Wednesday, 08 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Behouden vaart! Met belangstelling en niet zonder jalouzie volgen we jullie reis,
    groet,
    Emma, Deirdre en Patrick

     
  • At Thursday, 09 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Angela en Erik,
    Neem een klein voorwiel en een groter achterwiel, gaan jullie altijd bergaf...
    Wie weet met welke vracht jullie varen; met twee luchtbedden onder dat "iets" heb je vlug een waterfiets! Behouden reis, geniet er met volle teugen van ! En over teugen gesproken: in élk land het plaatselijk (vers) biertje nuttigen, geeft extra energie !
    Carpe Diem !
    Peter en Tiny M.

     
  • At Thursday, 09 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Hallo Angela & Erik,

    Nog even en dan is het zover. Lang naar toegeleefd. Ik ga jullie zeker volgen en ik wens jullie heel veel plezier. Pas goed op jezelf enne Angela ..... als je soms even geen zin meer hebt in Erik: vlieg maar een weekje terug. Je bent altijd welkom in mijn huis.

    Liefs,
    Annemie

     
  • At Friday, 10 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Angela & Erik,

    Als ik jullie reisschema lees, word ik al moe. Maar ik weet zeker, dat het een fantastische reis gaat worden. Succes!

    Rikus

     
  • At Sunday, 12 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Meh mie fietske!
    Wanneer ik dat reisschema van jullie zie, ben ik blij dat ik alleen maar zo nu en dan de weg naar jullie weblog hoef te vinden om jullie een beetje te volgen.
    Paulette, Martine, Mark en ik wensen jullie toe, dat de komende jaren je echt alles zullen brengen wat jullie je ervan hebben voorgesteld. Groeten en good luck!

     
  • At Monday, 13 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    rené en marjan,

    Klaar voor de start ! af.
    Goede reis gewenst en vergeet niet óne bottle of wine a day keeps the doctor away. Wij volgen je op de
    "voet"

    Succes.

     
  • At Tuesday, 14 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Angela en Erik,

    Eindelijk is het zover, alle voorbereidingen achter de rug. Nu gaat het echte werk beginnen.
    Heel veel (fiets)plezier en sterkte. We zullen jullie belevenissen volgen !!

    Groetjes,
    Mireille

     
  • At Tuesday, 14 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Nou, ik ben toch wel jaloers !! Alleen de start al. Met de boot !
    Ik wens jullie heel veel fietsplezier !! Kom vooral gezond terug in Nederland. Geniet onderweg van alle nieuwe indrukken !! Ik zal jullie digitaal blijven volgen.

     
  • At Sunday, 19 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Vanmiddag heb ik afscheid van jullie genomen in persoon, Angela al hoestend en proestend en Erik met een doorgezakte rug, maar met onaflatend enthousiasme en een al bijna helemaal lege flat. Nu ook nog even per blog: een hele goede reis toegewenst, we zien elkaar weer over 18 maanden, en in de tussentijd zal ik, terwijl ik dagelijks mijn geld verdien met mijn steeds dezelfde baan,lezen over jullie avonturen. Ik ben benieuwd of jullie als dezelfde mensen terugkomen, en of jullie visie op de werel veranderd is. EEN HEEL GOEDE REIS GEWENST!!! Noortje

     
  • At Friday, 24 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Angela en Erik,

    Een hele goede reis en dat zo veel mogelijk naar wens mag gaan. Geniet van de omgeving.

    Groetjes,
    Anneke Hameleers

     
  • At Monday, 27 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    De tassen die je meeneemt zullen niet vol zijn, echter de rugzak terug is meer dan gevuld met ervaringen. Je leven zal nooit meer zijn zoals het was na zo'n enorme reis.......

    Geniet van elkaar en van alles onderweg.

    Good luck. Albert en Ineke.

     
  • At Monday, 27 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Hallo Angela en Erik,

    Bewonder nu voor het eerst jullie blitse weblog. Kijk er uiteraard al lang naar uit om jullie op te zoeken in Nieuw Zeeland. Met de extra centjes die ik vandaag heb ontvangen moet dat zeker lukken. Heel erg bedankt, te gek!

    Tot donderdag...

    Groeten,

    Wieger

     
  • At Thursday, 30 March, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Hallo angela en Erik,
    Nog een paar dagen en dan is het zover.
    Hier is het druilerig en het water komt zelfs binnen in de erker. Ben benieuwd wat eraan moet gebeuren.
    Ik hoop dat jullie een beetje rustig weer hebben tijdens de overtocht.
    Zelf hield ik liever de horizon in het zicht toen ik met De Eendracht ging zeilen.

    Groeten Rineke

     
  • At Sunday, 02 April, 2006, Anonymous Anonymous said…

    volgens mij zijn jullie hartstikke geschift, wie gaat er nu in hemelsnaam zo'n eind fietsen.wij komen jullie halverwege wel ophalen en het eelt van jullie kont schrapen.in elk geval behouden vaart en veel plezier. ik werk wel door hoor ten slotte moet toch iemand nog voor het beleg zorgen, brood is er in overvloed, maar ik doe niet aan een brood dieet. tot mails. ook van thijs, groet, irma

     

Post a Comment

<< Home